W przypadku tego symulatora to muszę podawać tam gdzieś uchwyt do okna symulatora ? a SetCooperativeLevel ustawiasz raz czy za każdym razem gdzy chcesz czytać status klawiszy ?
"Sukcesy trwają, dopóki ich ktoś nie spieprzy. Porażki są wieczne"
przez polymorphism » środa, 17 września 2014, 14:10
Tylko raz. Szczerze mówiąc nie wiem, co Ty chcesz osiągnąć tym DirectInputem. Zaczęło się od symulacji wciśnięcia klawisza, a kończy na pobieraniu stanu klawiatury via DI. Coś mi się wydaje, że nie zrozumieliśmy się
C++ Reference - opis wszystkich klas STL-a i funkcji C.
przez polymorphism » środa, 17 września 2014, 14:40
Haha, chodziło mi o to, że gry z reguły korzystają w DirectX'a, więc do czytania klawiatury zapewne korzystają z DX'owego interfejsu, który to może bezpośrednio gadać z driverem klawiatury, a nie przez funkcje WinAPI. I dlatego keybd_event czy SendInput mogą nie działać. Myślałem, że się domyślisz...
C++ Reference - opis wszystkich klas STL-a i funkcji C.