Strona 1 z 1

Kompilacja na OS X

Nowy postNapisane: poniedziałek, 8 października 2018, 21:21
przez arturhalaczkiewicz
Dzień dobry,
po wielu latach przerwy (do czasów Builder 6) podjąłem próbe ponownego zaprzyjaźnienia się z Builderem - zwłaszcza że jest ta miła wersja darmowa :)
Udało mi się wszystko w miarę ogarnąć i skompilować jakieś hello world (no bez przesady:) na windowsa i androida. I działa!
Teraz postanowiłem spróbować skompilować to na OS X. I ... pupa :( Mam małego Mac Mini i na nim zainstalowałem od nowa (bo na początku myślałem że miał za nowy system - tak mówiło google) High Sierra + Xcode 9. 4.1 + Command Line 9.4.1 + PAServer 19 + patch do niego. Wszystko robie jak trzeba, łączę się z makiem, pobieram SDK i jak staram się skompilować cokolwiek, nawet pusty projekt na OS X to dostaję 51 błędów zaczynających się od secbase.h i expected ,
później jeszcze declaration syntax error i trochę innych temu podobnych błędów. Tak jakby kompilator nie potrafił zinterpretować headerów z mac (przynajmniej ja tak to interpretuję).
pomoc?
Artur


Dodam tylko, że konsolowa aplikacja się kompiluje i działa. Jak tylko dodam fmx.h to sieje błędami. Ktoś coś? Tylko kierunek - gdzie szukać...