Witam.
Piszę program wykorzystujący krzywe Beziera. Znajduje się on w załączniku (niebieski piksele to punkty kontrolne (możnaje przesuwać, najlepiej z lupą), czerwony piksel to punkt w którym wlewam farbę).
ProszÄ™ o pomoc w kilku kwestiach:
1. Czy jest inny sposób na zamknięcie krzywej niż podanie pierwszemu i ostatniemu punktowi tych samych współżędnych (stosuję funkcję PolyBezier)?
2. Czy jest możliwe wypełnienie krzywej w inny sposób niż przez FloodFill? Krzywą z programu można przekształcić przesuwając punkty tak, że piksel gdzie wlewam farbę jest poza jej obszarem. Wtedy zamknięte obszary krzywej przybierają biały kolor wypełnienia (chciałbym dostać się do parametru określającego ten kolor).
3. Jak w BCB wykonać algorytm Sutherlanda-Hodgmana (dokładnie chodzi mi o narysowanie zamkniętej krzywej wewnątrz innej zamkniętej krzywej)?