Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez Cyfrowy Baron » czwartek, 12 lutego 2009, 16:26

Zainstalowałem w systemie Vista Home Premium program antywirusowy Kaspersky Anti-Virus 2009 wersję oryginalną z legalnym kluczem. Program zainstalował się bez problemu. W Centrum Zabezpieczeń dodałem Kasperskiego do listy zaufanych aplikacji, w Firewall dodałem go do listy wyjątków. Włączyłem aktualizację baz danych. Kaspersky zaczął pobierać aktualizację bez problemu, pobrał ponad 100 MB danych, dla przykładu Kaspersky w Windows XP na początku pobiera od 20 do 40 MB. Po pobraniu bazy danych Kaspersky nadal wyświetla informację, że bazy danych są nieaktualne (w Windows XP nie ma problemu, od razu działa). Restartowałem komputer, ale Kaspersky nadal wyświetla informację, że bazy danych są nieaktualne. Przeprowadziłem aktualizację już 6-krotnie, ponownie przeinstalowałem Kasperskego pobierając najnowszą wersję ze strony producenta. Nic to nie pomaga. Klucz jest prawidłowy, tylko ta cholerna baza danych się nie aktualizuje, tzn. pobiera się w całości, ale mimo to program jej nie aktualizuje. Ściągnąłem aktualne bazy danych do plików i próbowałem w ten sposób je zaktualizować, ale program ich nie przyjmuje.
Firma Kaspersky podaje na swoich stronach, że program jest w 100% zgodny z Vistą.
Skończyły mi się pomysły, na Windows XP instalowałem Kasperskiego dziesiątki razy i nigdy nie było problemów.
Jeżeli zetknąłeś się z tym problemem i znasz rozwiązanie to podziel się swoimi uwagami.
Avatar użytkownika
Cyfrowy Baron
Administrator
Administrator
 
Posty: 4719
Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2008, 15:17
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 442
System operacyjny: Windows 7 x64 SP1
Kompilator: Embarcadero RAD Studio XE2
C++ Builder XE2 Update 4
SKYPE: cyfbar
Gadu Gadu: 0
    NieznanyNieznana

Re: Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez morarz » czwartek, 12 lutego 2009, 18:09

A próbowałeś tego :
http://www.kaspersky.pl/aktualizacja.html
Później zrób tak:

Kaspersky > Usługi>Aktualizacja>Ustawienia>Konfiguruj>Serwey Aktualizacji>Dodaj>
W okienku źródło wklej te linki:
http://dnl-eu1.kaspersky-labs.com
oraz/lub ten
ftp://ftp.downloads1.kaspersky-labs.com

Zaczerpnięte z :
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=189598
Po możliwe nie warto wyciągać ręki...
Avatar użytkownika
morarz
Bladawiec
Bladawiec
 
Posty: 19
Dołączył(a): piątek, 30 stycznia 2009, 13:07
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
    NieznanyNieznana

Re: Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez Cyfrowy Baron » czwartek, 12 lutego 2009, 20:45

Co do tych linków to już próbowałem, a co do tego programu aktualizacja to spróbuję.
Avatar użytkownika
Cyfrowy Baron
Administrator
Administrator
 
Posty: 4719
Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2008, 15:17
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 442
System operacyjny: Windows 7 x64 SP1
Kompilator: Embarcadero RAD Studio XE2
C++ Builder XE2 Update 4
SKYPE: cyfbar
Gadu Gadu: 0
    NieznanyNieznana

Re: Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez Cyfrowy Baron » piątek, 13 lutego 2009, 13:31

To wszystko nie rozwiązuje problemu.
Program pobiera aktualizacje z wybranych źródeł, ściąga je bez problemu, ale gdy dochodzi do wgrania (nie wiem jak to nazwać) aktualizacji do bazy danych programu, to okazuje się, że nie można przeprowadzić takiej operacji, Wygląda to tak jakby system Vista zabraniał programowi wprowadzania modyfikacji w jego folderach z bazą danych.
Avatar użytkownika
Cyfrowy Baron
Administrator
Administrator
 
Posty: 4719
Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2008, 15:17
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 442
System operacyjny: Windows 7 x64 SP1
Kompilator: Embarcadero RAD Studio XE2
C++ Builder XE2 Update 4
SKYPE: cyfbar
Gadu Gadu: 0
    NieznanyNieznana

Re: Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez wargo » piątek, 13 lutego 2009, 18:43

Cyfrowy Baron napisał(a):aktualizacji do bazy danych programu, to okazuje się, że nie można przeprowadzić takiej operacji, Wygląda to tak jakby system Vista zabraniał programowi wprowadzania modyfikacji w jego folderach z bazą danych.

A po czym to poznajesz? Czy są widoczne komunikaty lub brak zmian w plikach prócz tego że nadal pokazuje komunikat o braku aktualizacji?
Avatar użytkownika
wargo
Mądrosław
Mądrosław
 
Posty: 389
Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2008, 16:44
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 3
System operacyjny: Windows 7
Kompilator: C++ Builder 6 Personal
Gadu Gadu: 6259515
    NieznanyNieznana

Re: Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez Cyfrowy Baron » piątek, 13 lutego 2009, 18:50

Poznaję to po raporcie, który Kaspersky wyświetla na bieżąco.

Dałem już sobie spokój. Vista jest na maksa spieprzona, całe szczęście, że to nie mój laptop. U mnie na XP Kaspersky działa bez zarzutu, używam tego programu od czterech lat i ani razu nie miałem wirusa, ani problemu z samym programem, aż tu nagle pojawia się Vista i nie działa.

Pytanie do osób korzystających z Visty :oops: : Jakiego używasz programu antywirusowego w systemie Vista? Komercyjnego, bo te darmowe się nie nadają.
Avatar użytkownika
Cyfrowy Baron
Administrator
Administrator
 
Posty: 4719
Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2008, 15:17
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 442
System operacyjny: Windows 7 x64 SP1
Kompilator: Embarcadero RAD Studio XE2
C++ Builder XE2 Update 4
SKYPE: cyfbar
Gadu Gadu: 0
    NieznanyNieznana

Re: Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez Michal-S2 » piątek, 13 lutego 2009, 23:56

Ja mam na jednym komputerze z Vistą Norton Internet Security 2008, ale wcześniej miałem Nortona 360 i też wszystko porządnie działało ;)
Najgorsze nieszczęścia w historii były spowodowane przez idealistów próbujących zmuszać ludzi do tego, "co dla nich dobre"
Bjarne Stroustrup - twórca c++
Avatar użytkownika
Michal-S2
Intelektryk
Intelektryk
 
Posty: 148
Dołączył(a): sobota, 19 lipca 2008, 13:03
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1
Otrzymał podziękowań: 1
System operacyjny: Windows 7 Professional OEM 64bit
Kompilator: Turbo C++ Explorer
    NieznanyNieznana

Re: Problem z aktualizacją baz danych programu Kaspersky

Nowy postprzez Cyfrowy Baron » czwartek, 19 lutego 2009, 11:53

Co do tego mojego problem, to nie chce mi się przepisywać, jeżeli kogoś to interesuje to odpowiedzi udzieliłem tutaj: viewtopic.php?f=19&t=297&p=2263#p2263
Avatar użytkownika
Cyfrowy Baron
Administrator
Administrator
 
Posty: 4719
Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2008, 15:17
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 442
System operacyjny: Windows 7 x64 SP1
Kompilator: Embarcadero RAD Studio XE2
C++ Builder XE2 Update 4
SKYPE: cyfbar
Gadu Gadu: 0
    NieznanyNieznana


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Powrót do Windows Vista

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości

cron