Witam!
Na wstępie chciałbym krótko nadmienić, że od dość dawna jestem czytelnikiem strony oraz forum. Składam wielki szacunek i podziękowanie za świetne opisy i tutoriale przy użyciu środowiska BCB. Dobra dość wazeliny :] przejdźmy do meritum.
Jestem początkującym pasjonatem C++ i po tym jak skończyłem się bawić strukturalnie w konsoli, spróbowałem stworzyć jakiś mały programik wyglądający bardziej jak "pod łindołsem". DO tej pory wszystkie bitmapy dla przycisków oraz inne zasoby mojego programu, dołączałem z utworzonego w tym celu katalogu (odpowiednią funkcją). Konsekwencje były takie, że wraz z przeniesieniem programu na inny komputer, musiałem przenieść katalogi z grafiką i dźwiękami. Zacząłem szukać sposobu na dołączanie do projektu zasobów tak aby były zawarte w pliku wykonywalnym programu. Znalazłem kilka opisów po angielsku i niezbyt dokładnych po polsku. Jedni piszą o skompilowaniu pliku *.rc do pliku *.res, inni podają przykłady w których tworzą plik.rc oraz plik nagłówkowy plik.h oraz inkludują go w programie. Mi nie specjalnie to działa. Wiem, że popełniam gdzieś błąd ale gotująca krew zaczyna wylewać mi się uszami i nie pozwala mi myśleć. Dotarłem również do opisu na stronie Cyfrowy Baron ale przykład odnosi się do BCB 4.0. Poszperałem też w moim BCB 6.0, w Image Editorze i widzę, że tam można otwierać i zapisywać pliki w formacie *.res.
Czy po dołączeniu do projektu pliku res (i odpowiednim skompilowaniu) wszystkie zasoby staną się integralną częścią pliku exe?
Bardzo proszę o pomoc...a szczerzej mówiąc, łopatologiczne wytłumaczenie procedury dołączania tego pliku res.
Proszę nie odsyłajcie mnie do google :]
Jestem posiadaczem BCB 6.0 na Win7 32b.